maanantai 24. elokuuta 2015

Alkuhöpinät

Tervehdys kaikille!

Olen siis 21-vuotias oikeustieteen ja liiketalouden opiskelija. Olen asunut koko ikäni pienellä paikkakunnalla Etelä-Suomessa. Toissapäivänä muutin pois kotoa aivan toiselle puolelle Suomea, Rovaniemelle, oikeustieteen opintojen perässä.

Innostuin blogin pitämisestä muuton ja muutosten vauhdittamana. Tarkoituksena on kirjoittaa tänne esim. opiskelijaelämästä ja opinnoista sekä muuten vaan jokapäiväisestä elämästä täällä Lapissa.

Rovaniemi on mulle täysin vieras kaupunki, jos ei oteta huomioon ohikulkumatkoja autolla! Paikoista en vielä tiedä oikeastaan paljoakaan, mutta varmaan ajan kanssa hahmottuu paremmin. Eilenkin jouduin navigoimaan itteni takas kotiin tuolta keskusta ihan vaan siitä syystä, että tulin toisesta kaupan ovesta ulos kuin mistä olin mennyt sisään, joten olin aivan pyörryksissä suunnasta! :D

Nyt lähen kartoittamaan Rollon lenkkeilymaastoja, hellurei!

~Tiia




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti