maanantai 31. elokuuta 2015

Nuhanen maanantai

Moikka!

Heräsin tänään iloiseen syysflunssaan, jes! Tää taitaa olla peräisin perjantai-illalta, koska täällä oli aivan kauhea vesisade koko päivän ja onnistuin kastelemaan mun kengät matkatessani Rollon yöhön. Jouduin siis kärvistelemään koko illan märissä kengissä. Arvelinkin jo silloin, että jos tästä en saa nuhaa aikaseks, ni en sitte mistään! Onneks tässä on nyt keskiviikkoon asti aikaa hengähtää ennen kun baarikierros tärähtää käyntiin!

Tänään en uskaltautunut edes lenkille tän nuhan takia. Sen sijaan siivosin mun parvekkeen. Sitä ei oltu varmaan vuosiin siivottu kunnolla, koska sain siihen palamaan aikaa 1,5h! Nyt siinä uskaltaa jo tallustaa sukkasiltaan! Voin nyt hyvillä mielin viedä jopa mun parvekekalusteetkin olohuoneesta puhtaalle partsille, koska mun sohvankin pitäis saapua lähipäivinä.

Vietän varmaan huomisenkin kotikoloon jumittautuneena ja latailen akkuja loppuviikkoa varten. Oon yrittäny tehä myös ammattikorkeakoulun etätehtäviä pois alta ennen ku tää yliopiston tenttirumba alkaa. Jatkan siis oikeustieteen opintojen ohessa liiketalouden opintoja. Tarkoitus olisi valmistua tradenomiksi sen jälkeen kun oon suorittanut muutaman puuttuvan kurssin ja opinnäytetyön.

En kumminkaan ota mitään aikataulullista stressiä liiketalouden opinnoista, koska mun ykkösprioriteetti on oikeustieteen opinnoissa. En kuitenkaan nähnyt myöskään mitään järkeä keskeyttää liiketalouden opintoja, koska oon opiskellut ammattikorkeakoulussa jo kaks vuotta ja opinnot alkaa olla loppusuoralla.

Mut nyt unta palloon, hyvää yötä! :)

~ Tiia


Kokkasin kamulle sunnuntaina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti