perjantai 28. elokuuta 2015

Pesukone saapui ja muita kuulumisia

Sateista iltapäivää vaan kaikille ihan tasapuolisesti!

Nyt täällä on ollu parina viimeisenä päivänä tosi mälsä keli. Eka puolviikkoo tääl oli pelkkää aurinkoa ja lämpöä, mut nyt ilmeisesti todellisuus astui kuvioihin. Mutta tällaiseen sadeilmaan mä olin henkisesti varautunutkin, kun mä tänne Rolloon muutin.

Toissapäivänä eli keskiviikkona oltiin Kemijoen rannassa viettämässä iltaa fuksien ja tuutoreiden kanssa ja siitä jatkui railakas ilta aina Rovaniemen keskustassa sijaitsevaan baariin saakka. Kesken etkoilun mulle soitettiin, että milloin kävis pesukoneen asennus, niin mä sit ehdotin, että ne voi tuoda sen mulle seuraavana aamuna klo 8. Kyllähän se kieltämättä vähän ramas vielä siihen aikaan, kun nukkumaanmeno oli pitkittynyt aamun pikkutunneille.

Oon kyllä niin jännän äärellä, koska en oo ikinä ennen pessyt pyykkiä! Kattelin just käyttöhjeita toista tuntia ja nyt uskaltauduin vihdoin ja viimein käynnistämään ton pesukoneen. Mutta eiköhän se siitä, on sitä haastavimmistakin tehtävistä selviydytty! :D

Eilen meillä oli Lakimiesliiton iltatilaisuus, jossa vähän safkattiin ja oltiin fiinisti. Sieltä lähdin jo hyvissä ajoin pois, että sain kuittailtua univelkoja ja toisaalta sen takia, että jaksan tänään taas olla menossa mukana. Tänään ois illalla vuorossa Lapin yliopiston eri tiedekuntien väliset opiskelijabileet Rovaniemen yössä, jiihaa!

Nyt odottelen, että pesukone lopettaa ohjelman ja voin alkaa valmistautua iltaa varten!

~Tiia
Silloin, kun aurinko vielä jaksoi paistaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti