tiistai 6. lokakuuta 2015

Uusi viikko, uudet kujeet

Moikka moi!

Nyt on taas uusi viikko pyörähtänyt käyntiin. Viikonloppuna mun vanhemmat tuli käymään Rollossa tuomassa mulle huonekaluja. Ennen sitä mun olohuoneessa on ollut vaan sohva ja parvekekalusteet. Nyt mulla on jo telkkataso, sohvapöytä, lamppu ja uudet rullaverhot sekä yks hyllykkö yms. yms.

Tää mun yksiö alkaa kohta tuntua jo kodilta, kun kaikki tavarat löytävät vihdoin oman paikkansa. Oottelen vielä, että matto saapuu postista ja pääsen ostamaan verhot ja muutaman uuden koristetyynyn tänne. Sen jälkeen mun pikkuinen koti onkin tupareita vaille valmis!

Eilen sain tehtyä mun ammattikorkeakoulun asiakastietokantatehtävän valmiiks. Ei tosin mennyt ihan putkeen sen tietokannan rakentaminen, joten jouduin vähän säätämään, että sain about oikeen näköset tulokset. :D

Kävin myös eilen bodypumpissa, siellä oli tosi paljon porukkaa, mutta onneks löysin eturivistä mulle sopivan kolon! Ja jotten ois päässy liian helpolla, niin päätin lähteä vähän viime tipassa, jotta jouduin juoksemaan sinne. Juoksin sieltä myös takasin mun kaverin pyöräillessä mun rinnalla.

Tää tiistai alko jälleen kerran jonottamisella yliopiston ulko-ovien takana hieman ennen seittemää. Tällä kertaa syynä oli syksyn ensimmäiset fuksisitsit, jonne pääsi vaan vähän alle kolmasosa fukseista. Varsinainen lipunmyynti tapahtui kello 9, joten täähän oli aivan piece of cake viime viikkoon verrattuna!

Tän viikon ohjelmasta vielä sen verran, että huomenna, keskiviikkona, on luvassa Oktoberfest-tapahtuma ja perjantaina Pohjolan pidot eli ne sitsit, joihon tänää jonoteltiin. Vähän jo menojalkaa vipattaa, sillä viime kekkereistä on jo aikaa!

Mut nyt nukkumaan, hyvää yötä! :)

~ Tiia




4 kommenttia:

  1. Moi Tiia! Terveiset toimistolta :)! Kiva blogi, jään seurailemaan Rollon tapahtumia! /Suvi

    VastaaPoista
  2. Moi! Kiitos, mukava kuulla! :) terkkuja myös sinne!

    VastaaPoista