perjantai 20. marraskuuta 2015

Drinkki-ilta, approilua ja opiskelua

Morjesta pöytään!

Nyt onkin vierähtänyt pari viikkoa viimeisimmästä postauksesta. Oon ollu tosi kiireinen, ni se sit on aina jääny ja jääny. Mutta nyt aattelin pyhittää tän blogin päivittämiselle pienen tovin tällä hetkellä mun kovin kallisarvoisesta ajastani (koska pitäis lukea 24/7).

Palataanpa ensin kahden viikon päähän perjantai-iltaan. Silloinhan oli drinkki-ilta, jolloin saimme tutustua myös tiskin toiselle puolelle. Ensin baarimikko teki muutamia drinkkejä osallistujien toiveiden mukaan. Saimme kaikki pillit, joilla maistelimme drinkkejä. Siinä vaiheessa meinasi kyllä epätoivo iskeä ja mietin, että aika kuiva ilta, jos viidestä drinkistä saa vain pillillisen. Pian sen jälkeen saimme kuitenkin mennä itse valmistamaan drinksuja tiskin toiselle puolelle. Siitäkös se sitten riemu repesikin! Siinä sitten vietin supertehokkaan tunnin loihtien shotteja ja drinkkejä niin paljon kuin vain suinkin ehdin. Koko rahan edestä hei! Se sitten saattoi tosin kostautua seuraavana aamuna, mutta siitäkin on jo selvitty! Muistona tuosta illasta komeilee kaapin päällä upea pahvikruunu!

Viime viikon vietin ihan perusarjen merkeissä; kävin jumppailemassa, luennoilla ja luin tenttiin. Viime perjantaina Rollossa järjestettiin Arctic Appro, johon tietysti osallistuin. Päädyin suorittamaan tuplatutkinnon sijasta vain approbaturin, koska mun vanhemmat tuli käymään seuraavana aamuna mun luona. Olinkin silloin lauantaiaamuna jo kello 10 hereillä. Siinä sitten aamutuimaan leivoin pellillisen joulutorttuja ja väänsin myös pizzan.

Järjestin tän viikon keskiviikkona pikkujoulut mun tuutorryhmälle. Olin kyllä ihan kuivin suin, mutta niin vaan ilta vaihtui melkein aamuun. Käytiin nukkumaan mun kaverin kaa vasta neljältä, koska jäätiin viel höpöttelemään sen jälkee, ku vieraat oli lähteny. Muuten oon vaa yrittänyt opiskella tällä viikolla, Meinaa vähän stressiä pukata, koska seuraavat kolme perjantaita mulla on tiedossa tenttejä: valtiosääntöoikeus, varallisuusoikeus ja eurooppalaisen julkisoikeuden perusteet. Ja sen lisäks tässä samalla on pitänyt tehdä yhtä ammattikorkeakoulun kurssiin liittyvää esitystä.

Tän viikonlopun meinaan viettää ihan kotosalla. On kyl tosi outoa olla viikonloppu vaan himassa, koska yleensä on aina jotkut paardit. Tai voishan sitä nytkin lähteä baariin, mutta ei huvita, ku huomenna on luetteva taas heti aamusta, jotta pysyn aikataulussa!

Palailemisiin ja hyvää yötä! :)

~ Tiia

Ja tästä se vauhdikas ilta sitten alkoi...

Nää maistui ihan vahvasti terästetyltä mangopiltiltä.

Mariannet ja jotkut muut drinksut.

Kävin juhlistamassa isänpäivää mun kaverin kanssa!

Täällä on jo talvi!

Jumppamatkan varrelta kuvailin.

Lukuhommia valtiosääntöoikeuden parissa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti