perjantai 15. syyskuuta 2017

Taas Rollossa!

Moikka!

No niin, nyt on taas blogi ajantasalla. Seuraavana luvassa mun parin viikon kuulumiset täältä Rovaniemeltä.

Matkustin Rovaniemelle siis kaksi viikkoa sitten Onnibussilla. Hintaahan tuolla lipulla oli 2 euroa, oikeesti. Sit päätin kompensoida edullisia matkakustannuksia ja hurauttaa Rollossa taksilla bussiasemalta himaan. Tuon taksimatkan aikana moninkertaistin matkustuskustannukset, mutta jostain kun säästää, niin toiseen voi sijoittaa.

Viikonloppu meni tavaroita järjestellessä ja totutellessa maisemanvaihdokseen. Viime viikko alkoi heti luennolla ja siitä olikin hyvä iskeä silmään opiskeluvaihde. Meillä oli viime viikolla joka päivä luentoja ja viikon päätteeksi vielä luentokuulustelu. Opiskelin oikeastaan aamusta aina alkuiltaan saakka. Tarjoushaukkana olin huomannut myös, että LadyLinellä oli avoimet ovet koko viikon, joten päätin tarttua tilaisuuteen ja mennä treenailemaan ilmaiseksi. Käytiinkin ystäväni kanssa neljänä päivänä hyödyntämässä ilmaisetuja. Treenailut olivat hyvää vaihtelua tiiviin opiskelun ohessa.

Mulla oli viime viikolla myös ensimmäinen tapaaminen notaaritutkielmaseminaariin liittyen. Sain siis vihdoin valittua, mihin seminaariin osallistun. Valitsin prosessioikeuden notaaritutkielmaseminaarin, vaikka muuan tietäjä minulle toista suosittelikin. Olen kuitenkin supertyytyväinen valinnastani, sillä uskon, että mulla on eniten annettavaa just tähän aiheeseen. Odotan malttamattomana, että pääsisin jo aloittamaan urakan, mutta ensin täytyy hoitaa viimeinen pakollinen notaaritutkintoon kuuluva opintikokonaisuus pois alta. En paljasta vielä mun notaaritutkielman aihetta sen enempää, koska se on vielä osittain hautumassa ja kehittymässä. Kirjoitan notaarintekoprosessista jossain vaiheessa varmaan ihan oman tekstin tänne blogiin.

Viikonloppuna vaihdoin vapaalle ja päätin lähteä tyttöjen kanssa katsomaan Artiklan fuksiaisten finaalia, koska olin tunnollisena opiskelijana jättänyt jo keskiviikkona olleet fuksiaiset välistä. Oli jotenkin tosi outoa, koska kaikki naamat fuksiaisten finaalissa näyttivät yhtäkkiä tosi vierailta, sillä paikalla oli niin paljon uusia fukseja. Onneksi paikalla oli myös tuttujakin naamoja, joita en ollut pitkään aikaan nähnyt. Finaalin päätyttyä siirryimme etkojen kautta baariin. Siellä sitten tanssasimme pikkutunneille asti. Energiaa oli jäänyt siinä vaiheessa vielä sen verran jäljelle, että päätimme kaverini kanssa kävellä kotiin taksin sijasta. Edes pieni vesisade ei haitannut, sillä lämpöiset ranskalaiset lämmittivät mieltä sekä käsiä kotimatkan ajan :D Seuraavana aamuna olo tuntui siltä, että olin nauttinut juotavasta ehkä hieman enemmän kuin tarpeeksi, joten lauantaipäivän kohokohdaksi voin oikeastaan nostaa Haluatko miljonääriksi? -ohjelman katsomisen.

Sunnuntaina olin taas kiinni elämässä ja päätimme lähteä kaverini kanssa Rovaniemen kansainvälisille markkinoille sateesta huolimatta. Olin uneksinut jo pitkään kreikkalaisesta kanapitasta, joten hieman kastuneet kengätkin tuntuivat siinä vaiheessa sen makuelämyksen arvoiselta. Ja tietysti jälkkäriksi oli pakko saada lettua, nam!

Tällä viikolla mulla ei oo ollut luentoja, vaan oon lukenut tenttiin mun lukusuunnitelman mukaisesti every single day. Tällä viikolla aloitin myös mun kunnon jumppakauden ja oon käynyt tällä viikolla jo kolme kertaa bodypumpissa ja kerran bodycombatissa. Huomasin ekalla pumppitunnilla, että kesän salitreeni on tuonut varmaan lisää voimaa etenkin ylävartaloon. Perjantai-iltaa olenkin tässä viettänyt nauttien vain omasta seurastani ja sipsipussin sisällöstä.

Nyt tästä vois lähteäkin jo unten maille, palaillaan!

~ Tiia

Reilu viikko sitten oli vielä aurinkoista ennen kuin pilvet ja sateet saapuivat.

Näin innokkaana odotin viime viikon bileitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti